Til hovedinnhold

Vi er her for deg!

Vi er et annerledes p-selskap med digitale løsninger, så vi vil kunne opprettholde våre leveranser som før.

Hva betyr dette for deg som kunde? 

Vi er alle i en veldig spesiell situasjon, og hos Time Park tar vi ansvar og hensyn til både kunder, partnere og ansatte. Vi følger med andre ord regjeringens retningslinjer og anbefalinger for å begrense utbredelsen av COVID-19, og har bedt alle ansatte om å jobbe hjemmefra i størst mulig grad inntil videre.

Våre konsulenter og ansatte er vant til å jobbe via hjemmekontor, og stort sett alle tjenester vi leverer kan utføres remote. Har du avtalt time med en konsulent vil oppdraget utføres etter planen, primært via fjerndrift, og vi holder møter via Teams eller Skype. Din kontaktperson og vårt kundesenter er tilgjengelig som vanlig, så nøl ikke med å ta kontakt om du lurer på noe.

Kontakt oss!

Benytt vår brukervennlige parkeringsapp Parklink: Du kan benytte vår parkeringsapp Parklink på alle våre avgiftsplasser, dette  er en  sømløs løsning samtidig som du unngår å komme i kontakt med berøringsflater som automat.

Du når oss også på mail og telefon mellom 08:00-16:00 og vi er selvsagt også tilgjengelig via våre elektroniske kontaktpunkter der du kan registrere saker til support m.m. som vanlig hele døgnet. 

Til sluttt kjære kunde - Take care!
Ta godt vare på hverandre, følg myndighetenes henstillinger og ha omtanke for de som har det vanskelig.

Forebyggende hilsen fra alle oss i Time Park.

E-post: post@timepark.no
Telefon: 23 08 01 99

TimePark kollasj